- Eneste heisfirma med transparent fastpris!

Hos oss får du:

  • Fast pris uansett heistype!
  • Egen brukerinnlogging på nett med dokumentasjon og logg på heisen.
  • 45 punkts sjekkliste ved gjennomgang
  • Alltid autorisert heismontør ved hovedservice
  • Tydelig merking og varsling
  • Sluttrapport i både loggbok og pèr e-post
  • Full informasjon vedrørende kostnader
  • Alltid ryddig anlegg etter service!

*Alle priser er oppgitt eks. mva. og gjelder i Østfold, Oslo og Akershus. For andre områder beregnes reisetillegg. Fastprisene gjelder for heiser inntil 6 etasjer.

Last ned vår oversikt! 

Servicekalkulator:

Heistype:

Antall servicebesøk:

Antall etasjer:









Ordinær pris = 0 Rabatt = 0 % Din pris = 0




 

Praktisk utførelse

Samtlige vedlikeholds- og servicebesøk blir utført etter faste rutinelister spesifisert etter antall årlige besøk og når de skal gjennomføres. GM Heis benytter faglærte heismontører til samtlige service- og vedlikeholdsbesøk. Vi benytter oss av et IT-system som heter Handyman og alle våre montører er utstyrt med nettbrett. Montøren varsles elektronisk 7 dager før det er tid for service og aktiviteten vil være i "åpen status" frem til montøren har ferdigstilt oppdraget og lastet opp dokumentasjonen for den aktuelle heisen. Systemet sender også ut automatisk melding til kunden etter ferdigstillelse om ønskelig.

Kontrollskjema sendes kunde elektronisk umiddelbart etter jobben er utført. Handyman genererer også grunnlaget til faktura basert på opplysninger som er lagt inn i systemet. Kunde er derfor garantert at alle opplysninger de vil ha med på faktura alltid er riktige. Våre kontorer er alltid oppdatert gjennom dette systemet, og vi har gode interne rutiner på oppfølging av våre kunder.

Det vil ligge en loggbok i maskinrom hvor alt vi gjør med heisen blir ajourført. Dere som kunde kan få full rapport på heisene gjennom vårt Handyman system. Vi kan også sende timesedler på e post til valgte personer etter hver reparasjon.

Ordrenumre

Alle oppdrag utover serviceavtalen vil få et eget ordrenummer som påføres timesedler og fakturaer. Alle ordre blir kontinuerlig sjekket av vårt system i Handyman som kontrollerer avvik og mangler.

Kurs/opplæring av driftspersonell

Om ønskelig bistår vi gjerne med opplæring i forbindelse med servicebesøkene.

Teknisk og faglig bistand

Alle våre montører gjennomgår kurs internt og eksternt hos våre leverandører. Kursenes innhold blir skreddersydd montørenes og bedriftens behov. I tillegg avholdes de obligatoriske kurs i elsikkerhet og førstehjelp.

Responstid Vakttelefon

GM heis har 24 timers vakt med faglært heismontør. Vårt kundesenter er åpent alle dager 07.00 – 21.00. Etter dette blir henvendelsene automatisk satt over til vår 24 timers vakttelefon.